Hodnocení nákupu

05.01.2023

V tomto krátkém článku najdete soupis pravidel pro zveřejňování recenzí na našem e-shopu. 

Vysvětlím vám v něm, kdy jsou zákazníkům odesílány automatické e-maily, jak mohou hodnotit svoji spokojenost s nákupem či produktem atd. 

Zákazníci mohou hodnotit obchod několika způsoby: 

  1. vyplněním dotazníku zaslaného e-mailem s výzvou k hodnocení nákupu
  2. recenzí zveřejněnou na našich facebookových stránkách nebo skupině
  3. zveřejněním své zkušenosti na Instagramu

Každá zkušenost nebo recenze je interně spárována s konkrétní objednávkou a e-mailem.

Zákazník zanechává pouze slovní komentář. Nehodnotí na žádné stupnici spokojenosti. 

Dotazník spokojenosti je zasílán po vytvoření objednávky a zákazník zboží hodnotí až poté, co měl možnost materiály odzkoušet. 

Hodnocení tedy pochází od zákazníků, kteří u nás v minulosti prokazatelně nakoupili. Objednávky párujeme s e-mailem nebo profilem zákazníka, který produkt hodnotil na základě e-mailové výzvy obdržené po nákupu produktu. Žádné recenze nemažeme a zobrazujeme všechna pozitivní i negativní hodnocení.

Na úvodní stránce e-shopu jsou vybrána ta hodnocení, ke kterým dali zákazníci souhlas s jejich zveřejněním.