Hodnocení nákupu
V tomto krátkém článku najdete soupis pravidel pro zveřejňování recenzí na našem e-shopu.
Vysvětlím vám v něm, kdy jsou zákazníkům odesílány automatické e-maily, jak mohou hodnotit svoji spokojenost s nákupem či produktem atd.
Zákazníci mohou hodnotit obchod několika způsoby:
- vyplněním dotazníku zaslaného e-mailem s výzvou k hodnocení nákupu
- recenzí zveřejněnou na našich facebookových stránkách nebo skupině
- zveřejněním své zkušenosti na Instagramu
Každá zkušenost nebo recenze je interně spárována s konkrétní objednávkou a e-mailem.
Zákazník zanechává pouze slovní komentář. Nehodnotí na žádné stupnici spokojenosti.
Dotazník spokojenosti je zasílán po vytvoření objednávky a zákazník zboží hodnotí až poté, co měl možnost materiály odzkoušet.
Hodnocení tedy pochází od zákazníků, kteří u nás v minulosti prokazatelně nakoupili. Objednávky párujeme s e-mailem nebo profilem zákazníka, který produkt hodnotil na základě e-mailové výzvy obdržené po nákupu produktu. Žádné recenze nemažeme a zobrazujeme všechna pozitivní i negativní hodnocení.
Na úvodní stránce e-shopu jsou vybrána ta hodnocení, ke kterým dali zákazníci souhlas s jejich zveřejněním.
